FREE SHIPPING ON U.S. ORDERS!

DRAKE… SAN DIEGO SUN GOD FESTIVALADVENTURES OF CATDICC 1 + CATDICC JR

Posted on

“the niggas I ball with, I fall with”
“REAL SHIT, YOU KNOW YOU’RE FAM”
bbm convo with Drake and words that made me say fuck this, I’m rollin to San Diego to check out my bro’s show…..
I was a little up in the air about driving down, but lil Franchise aka Catdicc Jr wanted to go so bad because he knew we’d be real VIP for real and he missed out on the LA show.
I hate to ask my homey’s for favors… especially since again a lot of cats I fuck with I fucked with before they caught major fame or big dividends. But I knew San Diego wasn’t a major show like LA or NYC or TDot, etc…. boy was I fuckin all the way wrong…. smh…

So anyways, I always keep a 3 day bag packed in the trunk and had a few errands to run early, so around noon after I talked to Drizzy I was like fuck this, what telly you stayin at? okay, I’m on my way! I roll down to grab Franchise and only agreed to go if he drove my car down(had to stunt on daygo cats in the 7)…. filled up the gas tank and grabbed some bad fast food and shook to the 619….



who wouldn’t love to drive the best luxury sedan on earth? ME! it took us 2.5 hours to get to the whales vagina! smh

while Franchise is navigating his way through the worst traffic ever…. I get an email from a friend showing me his new car….



$275,000? smfh…. I’m disgusted!

so after all that damn traffic, we finally check into the hotel room and decided to walk down to the horton plaza mall….. did some very lightweight shopping and kept it pushing as I knew we didn’t have much time to eat and get ready for the night(I didn’t expect much again…man I was sooo wrong) we hit up Subway(yes the very mediocre sandwich shop…. told y’all i’m a regular guy lol) so I order a small sammich(last thing I needed was bubble guts during the show… I learned a LONG TIME ago to NEVER eat before I performed/dj’d or was gonna be in a nightclub, etc for a long amount of hours smh lol)



yes homo

  

all I know is that I see Corzo and Veuve…. so if all else fails, I’m goin in on the liqs and passing out….


THIS FOOL CAT DICC JR BROUGHT STACKS AND STACKS…. I think I created a monster…. smh

got back to the hotel, organized my shit, I don’t know how to use an iron so CD Jr helped me out…. got online and blogged about the night before and chatted with my girl then before I knew it, it was time to head out…. had the whip pulled up to the front of the telly and told CJ and Drizzy I’d meet them in the lobby of the telly…

PEEP GAME LOL… as we’re all walking out of the hotel and to the tour bus, these girls pull up out of nowhere literally and jump out of a car… I’m like okay, Drake fans already, dope! the girl gets stopped by Drake’s security and she says VERBATIM “drake, I have front row seats to your show, but can you please do me a favor and take a picture of me and Ben Baller?” LOLOLLOLOLOOLL. I think Franchise musta died inside.. now I know I got fans and followers of my blog or people I inspire, but honestly? I don’t think I’m famous or worthy of having what you would call “fans” so I just embrace any positive energy thrown my way… anyways. Drake takes the picture while busting up laughing and I’m still thinking Drake prolly thinks I paid this girl to do this, but she had said she reads my blog, etc…. (well mama, much love to you and I appreciate the support)

ok, so we’re finally off to UCSD for the concert and I had no idea what the hell the Sun God festival was or how big the arena was or anything… I just figured club nokia was 3,000 strong, so SD shoulda been the same, maybe a little more…. so we head out and I guess we got wrong directions, or better yet, we got the wrong address! So we get there and we chill out on the tour bus for a little while before heading in….. before all that, Future the Prince(Drizzy’s DJ & partner) walks into the bus and says, yo you ain’t bring a jacket? i’m like naw… for what? it was hot as hell in the club last night…. (i’m still thinking this is a basketball arena or indoor event center) and Future’s like hell naw, you’re gonna freeze! It’s OUTDOORS FAM! and it’s packed! I’m like wtf? cuz they’re from Toronto! so I’m buggin! I walk into Drizzy’s room and demand a jacket… he pulls out a Polo jacket(of course smh) and we start walking into the arena area… we stop at Drakes dressing room which he didn’t even use, maybe his band did…. we gather in a circle and say a prayer(love this type shit and the energy going into this show) and so I tell Drake, yo I brought a black gold pvd beaded necklace fam… should I throw it into the crowd? He says, word? naw…. I’mma figure it out, so just stay tuned and when you hear your name, come out and play it by ear….
once we hit the stage, I’m like HOLY FUCK! there’s over 20,000 people gathered around and I felt like I was at Coachella or Woodstock 2000…. it was packed like a motherfucker and Drake goes on and I forget about the skit thing…. He comes out banging with FOREVER and….. well… here’s some pics to show you what’s good…


my all access is good!


Cat Dicc Jr main stage credentials are good!


Jackie Long says fuck all access credentials! I’m bout to fuck this snickers bar up


PLACE IS PACKED AND THIS IS JUST 1 VIEW OF THE CROWD!

 

Drizzy’s like fuck this… I WANT THIS SHIT FOREVER MANE….EVER MANE!!! last name yang, first name benjamin lol


DRIZZY SAYS…. WELCOME HOME GUCCI!


THEY GOT MONEY TO BLOW…


STILL FLY


LOL


MY LIL GUY IS HAVING THE TIME OF HIS LIFE!!!

maybe you should get a closer look of how fucking packed this place was!



how can you hate on that????

okay, so now this is where it gets tricky… because I’m sorta people watching and I don’t know wtf the fuck it going on…. but this is also the part of the show where Drake picks out a special girl/lady from the audience and Jaz Prince brings her up onto the stage and Drizzy Woo’s her….. and then Drake calls my name out, 2 times and Franchise and even Bubbs(drakes security) are like yo BEN, he’s calling you… so I walk out on stage and play with the skit he got going on….. I give the girl a $3,000 black gold beaded(rosary style) necklace (fuck it right?) and Drake shouts me out and I walk off…..
a few people caught this(I have some ill footage from Derick G coming soon!)
but meanwhile… someone on youtube caught the footage… peep game
right at 1:19 is where it begins…. lol

and then Franchise caught the footage from on stage when I walked out

back to the real show…



mack maine came out to do his part and he’s obviously a natural with it!


he just wants to be successful… mission accomplished

and while Drizzy was performing “Best I Ever Had”



he ran into the crowd and created bedlam….

so we all shook from UCSD and headed back to the gaslamp district to this club called On Broadway which is where the official after party was being held…. I swear to god, Drakes team is so official, I’ve ran with the best in every field, from rock to alternative to hip hop, etc…. I’m just saying, Drizzy’s squad is AAAA and never slippin (MUCH LOVE AGAIN TO CJ, JAMIL, TEZ, THE WHOLE SECURITY STAFF AND OF COURSE DRAKE FOR SHOWING ME AND MY PARTNER LOVE)
we walk up to the entrance… ummm actually through the kitchen like on some Swingers meets Good Fellas type shit… and as soon as the people see Drake it was crazier than I’ve seen with any rapper (except lil wayne and maybe ye’)
we sit down at our table and immediately 10 bottles of Ace of Spades is waiting for the team…. rose’ + gold bottles and the big Gran Patron…. grey goose, cmon…. that shit is in his rider agreement! (hand claps)
so I get up on stage with Drizzy to act a fool as this is NOT SOMETHING foreign at all lol…. pink bottle in my hand? I’m happy

 

play no games!



fyi, cat dicc jr is the worst photog ever


Drake performed 2 songs to a packed ass club!

 

jackie couldn’t do no stanky leg cuz he tore his ACL lol

  

YOUNG ANGEL…. OLD ASIAN…. AWWWREADDY


I couldn’t resist! #champagnehooligans (photo credit: Allen Rhodes ARphotography.net )

here’s some more pics of the weekends events from Allen Rhodes aka AR Photography
he captures all the major events to nightlife to all the above in San Diego and he’s breaking into the video world… much love AR!!!!

    

we stayed inside that club until it ended…. it was crazy outside… I heard a dude shout out “yo Drake, can you tell this bitch I know you so I can get some pussy” LOLOLOL…. man… street was packed and I was all the way turnt up!

I don’t know what happened next besides barfing in the hotel room…. but I woke up to the WORST NEWS EVER!

got a call from my brother Double R and was told my Cocky Ridaz Bro Bro GENO CAP (Eugene Jackson) was killed in a car accident just hours before the call…. that shit ruined my day… trip and weekend… I didn’t know what to do or where to begin….. all I know is that I wasn’t going to continue this tour to Santa Barbara….

I paid my respects to most of Geno’s fam and made some calls and took 4 advils and a lot of water…. stopped to get some gas and even though there wasn’t any traffic, my head was so fucked off from hearing my boy Geno was killed…. I had Franchise drive us up….
I promised I’d stop by the L-R-G Sample Sale to check out the stuff and say what up and by the time we got there it was already crazy….
I got some SUPER SUPER ILL L-R-G X OAKLEY SKI GOGGLES THOUGH! and some grass roots sweats that fit me! (I used to rock shit way too big!)
peep the googles! shits are fresh!

   

ATTN: FOR THOSE WHO MISSED OUT ON THE SALE! THERE IS STILL A LOT OF GOOD CLOTHES AVAILABLE NEXT WEEKEND! THE INFORMATION IS A FEW ENTRIES BELOW THIS ONE! CHECK IT OUT! GET LIFTED!

but I headed back up to Franchise’s crib to try to clear my head a little bit then I shot to the trap…. my girl was there for me and I turned my phone off and just stayed in…..
After about 8 hours of sleep which was much needed, I still had a fucked up feeling inside me…. so I went to spend some time with my family and they made me feel a lot better….

all in all, I can’t express again how much appreciation I got for my lil homey Drake and I got to meet a very talented photographer Derick G who is Cash Money’s official photog and I really had an amazing time in SD this weekend…. prolly the best time I’ve ever had in Daygo… but now it’s time to focus, continue grinding and prepare for a funeral I wish I didn’t have to go to… smh

EVERYONE HAVE A BLESSED WEEK! MUCH LOVE!

← Older Post Newer Post →