FREE SHIPPING ON U.S. ORDERS!

80 degrees in the winter

Posted on

what a beautiful weekend and I shouldn’t even be blogging right now, but I gotta get it done, or i’ll just lag lag lag!

Friday started off with some work of course, we finished a amazing gold and diamond Koi fish…. this thing is seriously a work or art. our mold game and diamond set game is not a game…..

      

smh… this piece is so sick! I swear, we only get better and better and when you’re the best in the custom game, getting better means the competition is still in the parking lot at this point and we’re in stratosphere….

f.y.i. this is a store piece, this wasn’t made for anyone and I’m not just going to sell this piece to the highest bidder. this is a piece that has already won design awards! all VVS diamonds, super bright and it will bring luck to the lucky person. until then, this is staying in my safe

another ill piece being made and will be done today (we’re closed btw #MLK)



chuck is a mean mofo! all in house, all korean

so after shipping out some things, I headed over to a fine wine spot because I got word they had a jerobaum of that black and gold bottle aka yellow lable Veuve NV….



you can tell just how ridiculously big the bottle is as its bigger than Nic’s entire torso….

so re-upped on some magnums….. they had Veuve Rose in MAGNUM! so I had to cop it as well! look how big the bottle is compared to the normal 750ml size bottle of rose champagne on the right….



the original #champagnehooligan! ugggghhh

btw, on the way home, I found a nice place for lovers or anyone really to stay at….



you gotta book early though. smdh

so we had to get ready to meet up with Nic’s relatives from the PI at Villa Blanca in bev hills…. we found out after eating there and seeing the real housewife of beverly hills there, that she actually owns the restaurant…. I mean if I don’t see it on the news, then I don’t know because I don’t read or watch the gossip blogs/tabloids….
but we got to chat and more importantly, Nic caught up with her cousin…. while I caught up with some bomb ass food!

 

is it just me or do those potatoes directly above look crazy?

so after that, we mashed out north-east to Hollywood…. and the streets were already packed from pre-GG award parties, some other award show and finally got to our destination of 1st Class Fridays on the Fly Society headquarters Rooftop
this was just a get together between homey’s of the FS crew and free booze and good times….

  

reminded me of being in Brooklyn…. except the much better weather

the homey Kev D tried to tell me about these kicks literally 6 or more months ago…. offered me carte blanche’ on them and I said I dunno….. now they’re the hottest shoe on GIRLS in japan, but they definitely caught on fire here too in sneaker boutiques… hmmmm I might have to fux wit them to see.

the hosts…. aka Fly Society



(basic pic)

pro pics…

 

more pics are here….

FIRST CLASS FRIDAY PICS BY LE PANDA

oh and I then got into Ninja mode with my new hoody


and then I was basically so smoked out, I passed out!
oh someone came up to me at the party and was like, yo you want an iphone4? I said sure…. he gave me one and said to follow him on twitter…. only thing is I forgot what his name or twitter name is; I’m not sure he even told me…..

________________________________________________________________
SATURDAY

woke up and the sun was blazing into the bedroom and I have dark black curtains! that only meant one thing…. time to hit the coast!



79 degrees at the beach? mannnnnnnn meanwhile it was snowing and 19 degrees in the midwest/east coast! I love Cali….

me and Nic and peewee hit the beach and got some slices from Manhattan Beach Pizzeria and walked the pier and enjoyed the view and I wanted to use this vintage camera app….
so the next few pics are a mix of blackberry and iphone4 pics

 

(blackberry pics)

and….

 

(iphone 4 pics) I used a lomography type setting above

we continued walking around MB and got some jamba juice and then headed back west to Marina Del Rey to Nic’s friends house who was having a Steelers playoff party…..
got there and watched a hell of a game and come back…. the steelers are my 3rd team in the NFL (my 1st and 2nd are of course #RAIDERNATION) and the game was a good one…..

then the bubble was bursted lightweight with all the beach traffic going back home…..

watched Green Bay give it to the Falcons and talked shit on twitter for a bit… and then me and Nic headed over to the Grove for dinner and movie

now it’s been a minute since I hit the grove and I mean for real, it’s been a long time since I’ve seen a movie there…. maybe last time was for Jack Ass 3D and only because they had the closest midnight showing on the opening weekend…. well damn… the grove has ran its course pretty much; the place just isn’t what it used to be and it’s got way too much riff raff and I can say I don’t think I’ll be walking the grove again or not for a long time…. farmers market? yes, but the grove? Naw I’m good….

walked into the apple store and ran into the homey’s Evan Ross and Akon and Akon created a mob of tourists and picture flashing….. on a side note, did I mention the grove’s weekend demographic has just fallen to the bottom of the barrel for real….. so thank god Nic’s parents called and told us they were having dinner down the street at this spanish restaurant that I’ve been wanting to check out now for over 6 years!

the spot is called La Paella and it was fantastic! very authentic feeling, food was great, the wine and sangria was amazing and it could be either a family spot or a romantic one….

  

I haven’t had official spanish food in a long time, but DAYUM…. the tapas and everything was great! I gotta take a nice walk and try it out again….

we were gonna try to go see Green Hornet, but couldn’t motivate to head to the movies…. so we streamed “Where the Wild Things are” and I must say I’m a huge fan of Spike Jonze, but damn that movie kinda disappointed me…. smh so I got online and browsed some bullshit….

__________________________________________________________________
SUNDAY

woke up to another 80 degree day in LA and I’m just embracing it all the way…. we headed over to Lemonade, another one of my favorite spots to eat in the neighborhood…..

 

their buffalo mozzarella panini sandwich is so OG…. the tomate avocado salad is great too…. and the sweet potato salad? everything great



BUT my pot roast sandwich with MACARONI AND CHEESE INSIDE OF IT? changed the game delicious….

we then headed out over the hill to check out a couple fully loaded Prius’s IV & V models and I brought my checkbook…..

man, so I test drove the fully loaded prius V in black (leather, parking assistance, rear view camera, bluetooth, xenon HID lights, fog lamps, ipod, navi and all types of shit! ) BUT IT DIDN’T HAVE A SUNROOF???
it has no power, yeh…. but it’s smooth and so quiet and 50 miles per gallon is sexy as fuck right now…. but really I didn’t want one as bad until they changed the body style in 2010…. this new body joint is dope! and I like the rims on the V model…. I would just shadow black all the logos, tint all the windows and powder coat the rims and call it a day….. then jump on this new body Maserati Quattroporte probably…. BUT

Nic said, we gotta have a sunroof if we’re gonna be in that car…. so the fully loaded IV model which is about $800 more, DOESN’T HAVE THE 17″ WHEELS (THEY COST LIKE MORE THAN ACTUAL GOOD RIMS WOULD FROM THE DEALER IF NOT ON THE VEHICLE) AND DOESN’T HAVE HID LIGHTS(DEAL BREAKER) AND NO FOG LAMPS(TOYOTA RETARDED ASS SAYS THEY CAN’T DO THE WORK, WHILE ALL PARTS ARE PLUG AND PLAY AND THE SWITCH FOR THE FOG LIGHTS IS OPEN INSIDE THE CAR AND THE AREA FOR THE FOG LIGHTS IS READY TO GO TOO)…..

so we are there for a while, working out options and stuff and nobody has a black prius 2010 or 2011 around really so I hit a dilemma and don’t want to jump on it since it was our 1st time at the dealership actually checking out the car for the first time…. my credit isn’t great, so I was just gonna buy this bitch cash…. fuck it, I got to see the Jets beat the punk ass Patriots while waiting around…..

and speaking of Dilemma, we finally got to see it and Rotten Tomatoes gave it a 28% – 43% rating, but I enjoyed it a lot, it wasn’t black swan or anything oscar worthy, but it was a lot of laughs and some real life situation type shit…. I was wondering how it would all play out because I’ve been on both sides of that equation, but it worked out kinda fresh….

after that, I killed some lemon pepper wings at wing stop and finally found my new coffee table!

while I was waiting for my wings at wing stop…. I was messing with the photo apps again on my iphone 4….



man, there are soooo many dope apps on the iphone, I mean besides BBM the iphone just sprays on any blackberry…. the app game is just insane… so much better than the 1st, 2nd gen iphones….

so I’m headed to the lakers game tonight to check out my lakeshow stop that beast Kevin Durant!

hope everyone had a great weekend….. again we’re closed today, but will be back open tomorrow!

PEACE!

← Older Post Newer Post →